Június 10-én átadták a forgalomnak a Pomázi úti közúti felüljárót, ezzel megszűnt a Bécsi út és a Budapest–Esztergom vasútvonal korábbi szintbeni kereszteződése. Varga Mihály, a Nemzetgazdasági Minisztérium minisztere, a térség országgyűlési képviselője; Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára; Szűcs Lajos, Pest megye fejlesztési biztosa és Mayer András, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgató-helyettese adták át a 10. számú főút új nyomvonalú szakaszát, amely a vasútvonal felújításához kapcsolódó beruházásként épült meg. A Budapest–Esztergom vasútvonal felett ívelő felüljáró megépülése annak a feltétele volt, hogy a MÁV sűríthesse a vonatközlekedést a vonalon, ugyanis amíg nem tudták megszüntetni a szintbeli kereszteződést, addig Óbuda közlekedését ellehetetlenítette volna az állandóan leengedett sorompó.
A felüljárón kívül most adták át a többi közelmúltban elkészült beruházást is: megépült a főút új nyomvonala, amely immár a lakóházaktól távol fut, kiépült az Aranyvölgy utca – teljes hosszban kerékpárúttal és gyalogosjárdával. Gyalogos és kerékpáros aluljáró épült a Solymár köznél, az Aranypatak felett négy híd, és új nyomvonalú út a Virágosnyereg utcánál. A kivitelezés 85% uniós és 15% hazai forrás felhasználásával valósult meg, 7 milliárd forintból.